کمربند لاغری هات بلت را برای لاغری شکم و پهلو استفاده میکنند09386932322
نوشته شده توسط : mehran

کمربند لاغری هات بلت را برای لاغری شکم و پهلو استفاده میکنند09386932322

کمربند لاغری هات بلت از دوران برنز به عنوان پوشاک مردانه شناخته می شوند. هر دو جنس در طول تاریخ از تسمه های مختلف استفاده کرده اند. در غرب ، کمربندها در اواخر قرن هفدهم و از 1900 تا 1910 در بین مردان ، بجز اوایل قرون وسطی ، بیشتر مورد استفاده قرار گرفتند. اکنون سگک های کمربند سبک به سبک نو در حال جمع آوری هستند. در قرون وسطی هیچ جیب لباس وجود نداشت ، اما از کیسه های کوچک متصل به کمربند به جای آن برای ذخیره وسایل شخصی استفاده می شد ، یا مستقیماً روی کمربند آویزان می شدند.

از اواخر قرن نوزدهم تا جنگ جهانی اول ، از کمربند  هات بلت هم به عنوان تزیین و هم به عنوان یک ضرورت در لباس نظامی استفاده می شد. نیروهایی که در پروس ، روسیه و دیگر کشورهای اروپای شرقی وجود داشت ، معمول بود که فرماندهان نظامی کمربندهای بسیار باریک و گسترده ای در اطراف کمر ، قسمت بیرونی لباس ، چه به صورت لبه دار و چه به دلایل زیبایی بپوشند. این کمربندهای باریک برای کشیدن کمر کافی بود تا به لباس پوشیده باریک و توجه مستقیم به شانه های پهن و قفسه سینه برجسته توجه شود. کمربند هات شیپر فقط برای جلب توجه به کمر کافی بود که توسط یک قطعه بدن که تحت لباس پوشیده شده بود کاهش می یابد. این عمل در زمان جنگ کریمه بسیار متداول بود و اغلب توسط سربازان جبهه غربی شناخته می شد.

در دوره مدرن ، کمربند لاغری هات شیپر در دهه 1930 با پایین آمدن شلوار شروع به پوشیدن کردند. تا دهه سوم ، کمربندها نقش محوری ایفا کردند و با ارتش در ارتباط بودند. علاوه بر این ، شلوار قبل از این زمان حلقه کمربند نداشت و با بند شانه پوشیده می شد. شلوار ورزشی هنوز در قرن نوزدهم دارای حلقه های کمربند بود. امروزه برای آقایان معمول است که با شلوار خود کمربند را دور کمر بپوشند.

از اواسط دهه 1990 ، شلوار کم در بین مردان و پسران محبوب شده است. این مد در زندان ها ریشه دارد ، جایی که ممنوعیت خرید کمربندهات شیپر (زیرا می توان از آنها به عنوان اسلحه یا خودکشی استفاده شد) باعث ریزش شلوار شد.

کمربند دنده

ما در این صنعت به عنوان تولید کننده ، صادر کننده و عرضه کننده شناخته شده ، ما در معرفی خرید کمربند لاغری هات شیپر پلی V مشارکت داریم. کمربندهای کمربند V موجود ما تحت نظارت متخصصان و جدیدترین فناوری موجود در بازار تولید می شود. ما با فراهم آوردن تسهیلات V-Screw با نیازهای مختلف مشتریان ، نیازهای متنوع مشتریان را برطرف می کنیم.

ما دیسک های کمربند پلی با کیفیت بسیار بالایی را ارائه می دهیم که به دلیل کاربرد آنها در صنایع مختلف مشهور است. اینها در اندازه ها و اندازه های مختلف مطابق با نیاز صنعت موجود هستند.

یکی از داغترین و بی پرده ترین نسخه های برتری مد لباس محبوب است. اما مانند هر لباس نمایشی دیگری ، کالاهای چرمی نیاز به درمان خاصی دارند. و این تنها به منحصر به فرد بودن مراقبت از خز نیست بلکه در مورد هذیان ایجاد تصویر با آنها است. به نظر پیچیده است - یک کت خز زیبا را روی شانه های خود پرتاب کنید - و روی آن ، و در حالی که چیدن ، به عنوان مثال ، کمربند برای لباس خز بسیار دشوار است. این در مورد پیچیدگی های این انتخاب است که در این مقاله مورد بحث قرار خواهد گرفت.
کمربندهای خز برای پوست خز

کمربند لاغری سمور یا راسو برای خز پوستین ساخته شده از همان خز - یک گزینه جهانی. در اکثر موارد ، کمربندهای چرمی از همان نوع چرم ، به عنوان محصول اصلی ، با یک چرمی چرمی موجود در تجهیزات در دسترس هستند. بسیار راحت است ، باعث صرفه جویی در وقت می شود ، اما برای ایجاد یک تصویر واقعاً زیبا ، این کمربند اغلب کافی نیست. بنابراین زنان مد ، که می خواهند با زیبایی خود با دیگران بجنگند ، باید به دنبال گزینه های دیگر باشند.

به سختی می توانید کمربند چرمی را با یک گره پیچیده و پیچیده وصل کنید و اگر تصمیم به انجام آن دارید - گره های پیچیده هنوز پشت پوسته ها خواهند بود. بنابراین ، بهتر است کمربند را با گره های ساده گره بزنید.

خرید کمربند هات شیپر

کمربند ابریشمی برای پوست

کمربند مخصوص کت سمور یا راسو باید نرم باشد ، به طوری که کت را دور کمر خشک نکند و علاوه بر آن چنان با شکوه به نظر برسد که باعث از بین رفتن تمامیت تصویر نشود.

در زیر این نورپردازی ، کمربند ابریشمی کاملاً متناسب است. درخشش نجیب بوم ابریشمی و کشش آن بیش از یک سال شما را خوشحال می کند (البته از نظر استعداد).

خز رازیانه با کمربند ابریشمی به نظر می رسد لوکس و زیبا است. ایده آل برای شب بیرون. یکی دیگر از مزایای کمربند ابریشمی ، امکان تغییر شکل ظاهری آن به روش های مختلف است. هر کس ، حتی گره های تمیز و پیچیده بر روی بوم ابریشمی عالی به نظر می رسد - این جایی است که یک مد لباس واقعی می تواند به آنجا برود.

کمربند و کمربند چرمی برای کت

کمربند قهوه ای برای کت و شلوار خز مناسب دختران کم و همچنین کسانی که دارای تنه در طول مشخص در مقایسه با پا هستند. کمربند گسترده ای روی کمر تأکید می کند و پاها را طولانی می کند و بعید است که همه دختران بتوانند چنین تأثیراتی را انکار کنند.

کمربندهای چرمی به شما امکان می دهند تا لهجه به اندازه کافی روشن دیگری را در تصویر ایجاد کنید. این امر به ویژه در مورد تسمه های دست و پنجه نرم صادق است ، زیرا آنها معمولاً از بلورها یا مواد معدنی ، فلس و همچنین سایر تزئینات اصلی و برجسته ساخته می شوند.

در سالهای اخیر اغلب می توانید پوست خز ، با کمربند بر روی باسن پیدا کنید. این را باید در نظر داشت که پوشیدن کمربند فقط در صورت داشتن تصویر شیب دار و پاهای بلند ، کم است. کمربند لگن (به خصوص با گلدوزی های تزئینی ، گلدوزی و سایر تزئینات) حتی می تواند دختری با تصویر خوب باشد تا پرنسس فیونا (و نسخه "سنگین" او) شود

صرف نظر از مواد کمربند ، دختران باید به خاطر داشته باشند که فشار بیش از حد محکم بر روی کمربند روی پوست لازم نیست - به دلیل این اقدامات ، پوست خیلی سریع پاک می شود ، جذابیت خود را از دست می دهد و رو به زوال می رود.

علاوه بر این ، یک کمربند  هات بلت را برای کت سمور یا روباه (روباه ، ماتون یا سایر) انتخاب کنید ، سبک را فراموش نکنید. چرخاندن به کمربند فقط با کتهای محو شده یا محصولاتی که از پوستهای نازک نرم تهیه شده اند ، خواهد بود پوسته های درشت متراکم (مانند گرگ) بر روی پوست بریده شده با برش مستقیم بعید است که بدون ظاهر رول و رول غیر جذاب جلوی آن را بگیرید. در عین حال ، پوست چینی از محصولات ریز و درشت می تواند یک ظاهر جذاب را ایجاد کند ، حتی اگر پوست در ابتدا قرار نبود با کمربند یا کمربند پوشیده شود. به عبارت ساده - کمربند را روی پالت قرار دهید و از همه طرف به زیبایی آن توجه کنید (یک آینه بزرگ با اندازه بزرگ در اینجا بسیار مفید خواهد بود). اگر ظاهر مناسب شماست - کمربند به درستی انتخاب شده است. در پهلوها یا پشت ناراحتی وجود داشت ، سینه حرکت می کند یا احساس ناراحتی می کنید - از این کمربند خودداری کنید ، نوع دیگری را انتخاب کنید. در انتخاب خود دوبرابر باشید - از سبک ، فروشنده ، دوست پسر - هر کس به آن اعتماد دارید سؤال کنید ، و چه حسی از سبک دارید مطمئناً.

نمونه هایی از کمربندهای چرمی که می توانید در گالری ما مشاهده کنید

استفاده از کمربند لاغری اصل

گن ساعت شنی جلیقه ای اصل





:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: